Alee
Brandon rystes over et tab, og Ronnie indser, at han har begået en fejl. Imens vendes der op og ned på Emmetts sorgløse tilværelse. Papa og Jake driller Kevin med, at han er lun på Andrea. Kriminalassistent Cruz finder modstridende beviser.