Rozhovor s doktorkou Kathleen Bradyovou
Dr. Kathleen Bradyová je profesorkou psychiatrie a odbornicí na závislosti a souběžné duševní poruchy. Zde hovoří o tom, jak mohou úzkost, deprese nebo trauma vést k závislosti nebo relapsu.