Závislí adolescenti
Mozek dospívajících není zcela vyvinutý, což činí mladého člověka mimořádně zranitelným vůči závislosti na drogách a alkoholu. U závislých adolescentů se obvykle vyskytují doprovodné poruchy, jako je úzkost nebo deprese.