Poslední plavba
Dokument zachycuje první nekontrolované šíření koronaviru mimo Čínu - na výletní lodi „Diamond Princess“. Prostřednictvím záběrů cestujících a členů posádky pozorujeme třídní rozdíly mezi nimi, neboť svět nedokáže udržet Covid-19 na uzdě.