Gen D
Pověsti jsou, jak známo, příběhy, které na rozdíl od pohádek vznikly na základě reálné události. Tento dokument HBO vypráví příběhy lidí postižených porfýrií genu D, tedy vzácnou nemocí, která dala vzniknout světoznámé legendě o upírech.