Rozhovor s doktorem Michaelem Dennisem
Dr. Michael Dennis je odborníkem na léčbu dospívajících s problémy s drogami a alkoholem. V tomto pořadu se zabývá zranitelností mozku a výskytem souběžných poruch u adolescentů.