Rozhovor s doktorkou Norou Volkowovou
Ředitelka Národního institutu pro zneužívání drog dr. Nora Volkowová se v tomto pořadu zabývá širokou škálou témat včetně závislosti jako onemocnění mozku, stigmatu spojeného se závislostí, závislých adolescentů a recidivy.