Justin a Amanda, mladý pár, který je již několik let závislý na opiátech, nastoupili do léčebného zařízení Acadia Hospital v Bangoru ve státě Maine. Tento pořad sleduje jejich pokroky a přináší odborný komentář správce Acadie Scotta Farnuma.