Záhadné pravěké jídlo
Don odkryje pravdu o kulinářské vraždě, která ohromila svět, prozkoumá keramickou toaletu, jež inspirovala vynález bořící tabu, a prohlédne si sochu, připomínající nejtragičtější milostný příběh všech dob.