Špion, který zachránil Washingtona
Don Wildman odhalí britské spiknutí na zavraždění George Washingtona, prozkoumá bizarní soudní proces s kohoutem, který snášel vejce, a pátrá po nejslavnější americké rodinné krevní mstě.