Africké žraločí safari
Proč velký žralok bílý označkovaný v Jižní Africe urazil 1 500 km směrem k Madagaskaru? Craig O'Connoll se vydá na tento ostrov, aby nalezl odpověď.
Proč velký žralok bílý označkovaný v Jižní Africe urazil 1 500 km směrem k Madagaskaru? Craig O'Connoll se vydá na tento vzdálený ostrov, aby nalezl odpověď.