Žraločí škola s Michaelem Phelpsem
Michael Phelps absolvuje užitečný rychlokurz o žralocích s doktorem Gruberem a Tristanem Guttridgem z laboratoře Bimini Shark Lab, a naučí se, jak se s těmito tvory potápět.