Podvod na bostonském maratonu
Don Wildman odhalí pravdu o jednom z nejodvážnějších podvodů ve sportovní historii, prozkoumá dochované zbytky hrůzostrašné šelmy a prošetří hodinky propojené s prezidentským skandálem.