Don Wildman prozkoumá záhadnou smrt jedné z hollywoodských milovaných hvězd, úžasný objev učiněný při pátrání po nepolapitelné lochnesské příšeře a divu bez hudebního sluchu, která vystupovala v Carnegie Hall.