Muž na drátě
Don Wildman zkoumá největší kaskadérský výkon na vysoko zavěšeném laně, probádá neuvěřitelný kousek Thomase Jeffersona, kterým zachránil pověst Ameriky, a odhalí jeden z nejbizarnějších podfuků, jaké kdy svět viděl.