Na poslední chvíli
Vince Sophii dál chlácholí. Rodina DeLuca se zamiluje do drahých prostor restaurace a Turtle musí od investorů vymáhat další peníze. Ari naváže citové spojení s Vincem a scenáristou hornického filmu Dramem.