Matkošukač
Drama se snaží dostat Andrewa Dice Claye zpět do pořadu. Vince chce napravit svou image a souhlasí s rozhovorem pro Vanity Fair a Ari má nepříjemnou obchodní schůzku s Danou Gordonovou.