Velký třesk
Po rozhovoru se Vince snaží napravit vztahy s novinářkou Sophií Learovou. Ari dostane studenou sprchu od právníka kvůli rozvodu, Eric obdrží nečekaný dárek a Drama projeví solidaritu.