Quincy Jones: Burning The Light
Quincy Jones vystupuje ve svém prvním stand-up speciálu z produkce HBO. Sólový komik trpící nevyléčitelnou formou rakoviny odvyprávěl svůj příběh v pořadu Ellen DeGeneresové, kde vyjádřil touhu natočit show, která by se stala jeho odkazem.