Monology vagíny
Uznávaná spisovatelka a umělkyně Eve Enslerová září v tomto neobvyklém speciálu natočeném na motivy úspěšné jevištní show a inspirované rozhovory, které vedla se stovkami žen po celém světě o zásadních věcech, které byly doposud tabu.