Svatý otec
Režisér Andrej a jeho přítelkyně zjistí, že se stanou rodiči. Vzhledem k tomu, že si nastávající matka nepřevzala ze své nefunkční rodiny vhodné rodičovské vzorce, musí se budoucí otec usmířit se svým dávno ztraceným tátou, nyní mnichem.