Norsko
Chov ryb je jedním z nejrychleji rostoucích odvětví produkce potravin na světě a Norsko je v tomto směru na špici. Heidi Bjerkanová Diegovi ukáže, proč je pro přípravu michelinského menu nezbytná kvalitní půda a zkušení zemědělci.