Maďarsko
Eszter Palágyi vypráví Diegovi o hnutí "Nulový kilometr", jehož cílem je snížit plýtvání potravinami. Vydejte se na cestu, na které uvidíte farmy pracující bez strojů, cyklistickou mafii v Budapešti a maďarské vinice.