Polsko
Vydejte se s prvním michelinským šéfkuchařem v zemi Modestem Amarem za surovinami do přírody. Na této cestě po Polsku se Diego seznamuje s mnoha výhodami bylin a dalších ingrediencí nasbíraných ve volné přírodě.