Holandsko
V zemi rozsáhlých monokultur Diego objevuje bohatství, které může přinést rozmanitý ekosystém, jako je potravinový les a ekologické zahrady restaurace De Kas vedené šéfkuchaři Josem Timmerem a Wimem de Beerem.