Dánsko
Matt Orlando provozuje zelenou michelinskou restauraci Amass. Ukazuje Diegovy techniky recyklace jakéhokoli výrobku. V Kodani Diego ochutná zvláštní recyklovaný produkt: pivo vyrobené z moči.