Portugalsko
Michelinskou hvězdou oceněný šéfkuchař Rui Paula vzdává hold nesmírnosti oceánu na talíři. Na cestě podél portugalského pobřeží se Diego setkává s umělci a rybáři, kteří ho seznamují s problémy, jež se týkají oceánu.