Španělsko
V restauraci La Tasquería Javiho Estéveze se nic nevyhazuje. Diego se zde naučí připravovat nejpřekvapivější části prasete. Tímto způsobem zjišťuje, jaký dopad mají vepřové farmy na španělský venkov.