Ztrácet se v tobě
Když se Caroline a Elena chystají uspořádat "Den přátel" na studentské chodbě, dostanou povzbudivé zprávy od Alarica a Stefana. Prostřednictvím flashbacků je vylíčena Kaiova vražedná minulost.