Čím víc mě ignoruješ, tím jsem blíž
Když si Alaric uvědomí, že Jo nemůže pomoci, požádá Elenu, aby se podívala do její minulosti. Damon obdrží šokující zprávu a chce vzít věci do vlastních rukou.