Den, kdy jsem zkoušel žít
Elena, Jeremy a Damon se snaží poslat Bonnie vzkaz, ale po znepokojivém zjištění se situace vymkne kontrole. Jeremy zvažuje, že Mystic Falls nadobro opustí.