Neodcházej jemně
Z tance 20. let se stane tanec smrti a Damon se Stefanem si uvědomí, že potřebují pomoc Matta, Jeremyho a Bonnie, aby zrušili kouzlo, které by mohlo mít pro všechny katastrofální následky.