Narozeniny
Třetí série začíná v den Eleniných 18. narozenin. Hledá stopy, které by jí pomohly Stefana najít. Damon se jí snaží zabránit v tom, aby udělala cokoli, co by mohlo upoutat Klausovu pozornost.