Nový řád
Klaus se uchýlí k násilí, aby Damona a Elenu přesvědčil, že nikdo není v bezpečí, dokud nenajde Stefana a nezíská zpět svou rodinu. To, co Tyler jako kříženec provedl, má neblahé důsledky.