Ztracené duše
Stefan Eleně prostřednictvím flashbacků odhalí historii rodiny Salvatorů. Mimo jiné mluví o tom, jak začala jeho rivalita s Damonem. Ten mezitím začne přebírat kontrolu nad Vikiinou budoucností.