Tombola
Matt a Caroline jsou překvapeni, když se náhle objeví jeho matka Kelly. Stefan a Elena jsou znepokojeni Damonovým novým postojem a ten požádá šerifa Forbese, aby se kvůli penězům přihlásil do aukce pro svobodné mládence.