Porcování meteoritu
Soused Howarda a Bernadette si nainstaloval osvětlení, které jim narušuje soukromí. Aby zjistili, zda je jeho balkon v souladu se stavebním úřadem, požádají Sheldona o pomoc s papírováním. Ten ale přijde na to, že svou terasu také postavili bez povolení.