Akumulace laureátů
Doktoři Campbell a Pemberton, kteří omylem potvrdili Sheldonovu a Amyinu teorii o super asymetrii, a nyní aspirují na Nobelovu cenu, se začínají zviditelňovat v médiích. Sheldon za nimi zajde, aby uznali, že j to jeho objev, což muži odmítají.