Odveta za imitaci
Blíží se Halloween a pánové jdou v kostýmech do práce. Howard se převlékne za Sheldona, čímž všechny náramně pobaví, ovšem kromě Sheldona samotného, který si to vezme příliš osobně. Když se mu Howard odmítne omluvit, Amy se Sheldonem mu to oplatí.