Skandální návrh
Penny narazí na svého bývalého Zacka, který nečekaně zbohatl prodejem své firmy. Oženil se ženou, která je na tom po intelektové stránce úplně stejně jako Zack. Když pozvou Penny a Leonarda na večeři na svou loď, svěří se jim, že nemohou mít dítě.