Mystifikace se svatebním darem
Sheldon a Amy se vrátili z líbánek a otevírají svatební dary. Nemůžou ale přijít na to, co představuje jakási skleněná věc, kterou jim věnovali Leonard a Penny. Mezitím se Stuart připravuje na první rande s Denise, asistentkou ze svého obchodu.