Radikální stanovisko
Doktoři Campbell a Pemberton z Chicaga svým nedávným nezdařeným experimentem vlastně potvrdili pravdivost teorie o superasimetrii Sheldona a Amy, a to jí ani nerozumí. Mají díky tomu skvěle našlápnuto na Nobelovu cenu, pokud objev ohlásí společně.