Myšilov
Tom se chytne do vlastní pasti na Jerryho a Tuffyho a je ošklivě pomlácený. Kočičí bratrstvo předpokládá, že ho tak zmlátili myšáci, a tak vysílá mstitele Meatheada, aby myši dopadl a Toma pomstil.