Panský mourek
Tom pracuje na zámku jako topič. Když se v hodovním sále objeví Jerry, je povolán, aby myš odchytil pod příslibem, že když se to povede, povýší z kotelny na patro. Ale Jerryho samozřejmě jen tak nechytí.