Dnes chlupy, zítra nic
Ginger Toma vykoupe v šamponu, do kterého Jerry nalil odstraňovač chlupů, a pak mu ještě podstrčil seznam potupných terapií, kterými jde pelichání zastavit. Nakonec koupel v tomto šamponu nemine ani Jerryho a Spikea.