Vypečený dárek
Hildie pošle Toma s Jerrym do lesa pro dráčka, který má být vánočním překvapením pro Beatie. Překvapení jsou však ti dva, když se dozvědí, že čarodějnice chtějí z dráčka uvařit večeři. Nakonec se ukáže, že to byla jen zkouška.