Kopat na místě X
Butch se chce dostat k jídlu v domě, a proto nakreslí falešnou mapu s pokladem, aby se Toma s Jerrym zbavil. Navíc jim zakreslí, že poklad je pod psí boudou. Spikeovi se to nelíbí, ale když pod boudou vykopou jeho starou kost, je nadšený.