Bolest na prodej
Chystá se garážový výprodej a Rick s Ginger chtějí mimo jiné prodat Tykeův první obojek. To se ale Spikeovi nelíbí, a tak vysílá Toma a Jerryho, aby ho z výprodeje zachránili.