Kachničko utíkej
Ve třetí části přespává u Jerryho kachnička Quacker. Bohužel Quacker je náměsíčný. A způsobí tím řadu problémů především Tomovi a dalším kočkám, protože Spike se rozhodl před nimi malou náměsíčnou kachničku ochránit.