Pouštění žilou
Když osoba z Hayleyiny minulosti učiní překvapivé odhalení, začne se bát o sebe i o dítě. Napětí mezi Klausem a Elijahem, který požádá Sabine o pomoc při hledání zmizelé Hayley, roste.